کد خبر: ۷۹۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۴
در اینستاگرام منتشر شد؛
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: چهل سال است با بزرگترین مستکبر امروز جهان، در نبردیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدباقر قالیباف با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود درباره حضور در راهپیمایی سیزده آبان نوشت: داستان یکی است. تقابلی هست همیشگی، بین ظالم و مظلوم، بین حق و باطل، بین مستکبران و مستضعفان. حسین (ع) یزید مستکبر را تایید نکرد و تا پای جان و مال و آبرو و خانواده و یارانش ایستاد.

اگر حسینی هستیم و دغدغه مظلومان و مستضعفان را داریم، اگر باور داریم که باید به داد محرومان و کسانی رسید که با زر و و زور و تزویر در ضعف نگه داشته‌شده‌اند، نمی‌توانیم به استکبار و استبداد تن بدهیم. 

چهل سال است با بزرگترین مستکبر امروز جهان، در نبردیم. در داخل هم در تلاشیم تا در مقابل
چهاردرصدی‌های برخوردار از رانت بایستیم و امکان رشد بیشتر و زندگی بهتر برای مستضعفان و محرومان فراهم کنیم.

استکبار خارجی و زورگویان و غارتگران داخلی، دو لبه یک قیچی هستند که هدفشان قطع ریشه ظلم‌ستیزی و بهره‌کشی از محرومان است. مقتدایمان حسین (ع) است و با تکیه بر سنت الهی، پیروز هستیم: «ان الباطل کان زهوقا»

hfffff

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: