کد خبر: ۷۸۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۵۰۱
مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش از برپایی چهاردهمین نمایشگاه عمران و ساختمان در جزیره کیش خبر داد.
جزیره کیش از 11 آبان میزبان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومي و امور بين‌ الملل سازمان منطقه آزاد كيش، رضا سراج با اشاره به اینکه چهاردهمین نمایشگاه عمران و ساختمان از 11 تا 14 آبان ماه جاری با حضور90 شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود گفت: در این نمایشگاه شرکت کنندگان آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات عمرانی، تکنولوژی و خدمات در زمینه عمران و ساختمان، مصالح ساختمانی، لوله و اتصالات، تأسیسات گرمایشی و سرمایشی، مصالح پایه ساختمانی، آسانسور، شیرآلات بهداشتی، دکوراسیون داخلی، در و پنجره، درب‌های اتوماتیک، برق و الکتریک و یراق آلات به معرض نمایش می‌گذارند.

به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش، صنایع کاشی و سرامیک، رنگ و رزین، پوشش های دیوار و کف، سنگ و ماشین آلات، انبوه سازان، شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته، اماکن تجاری و عمومی، تعاونی‌های تولیدی صنعتی و مسکن، بیمه، صنایع زیربنایی آب و گاز، خدمات فنی و مهندسی، مهندسین مشاور و پیمانکاران از دیگر شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

رضا سراج  یکی از  برنامه های اصلی این نمایشگاه را رو نمایی از محصول بومی سازی شده صنعت ساختمان عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه به مدت چهار روز و در فضایی به وسعت 14 هزار متر مربع در مرکز نمایشگاه های بین‌ المللی کیش برگزار می شود.

نمایشگاه بین‌المللی عمران و ساختمان کیش با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و با همکاری شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و به همت اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

گفتنی است در نیمه دوم سال جاری 12 نمایشگاه بین‌المللی در جزیره کیش برگزار می‌شود که نمایشگاه های صنایع هوایی، دریایی و انرژی از مهمترین آنها هستند.

جزیره کیش با 91 کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی حدود 37 هزار نفر در آب‌های نیلگون خلیج فارس و در استان هرمزگان واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: