کد خبر: ۷۸۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۶۳۴
رئیس دادگاه لاهه گفت: تحریم هایی که آمریکا بر ایران تحمیل می کند به خصوص در حوزه کالاهای ضروری از قبیل دارو ، غذا و تسهیلات هوایی می تواند پیامدهایی ناخوشایندی داشته باشد و در نتیجه موردی اضطراری است همچنین پرداخت ها نیز نباید شامل هیچگونه محدودیتی باشد
هشدار رئیس دادگاه لاهه: پرداخت های مالی ایران نباید با محدودیت مواجه شود / آمریکا باید از هرگونه اختلال در ارسال کالا از جمله دارو، مواد غذایی و تسهیلات هوایی به تهران خودداری کندبه گزارش خبرداغ ، رییس دادگاه لاهه گفت : آمریکا بخشی هایی از معاهده مودت را نقض کرده است .
رئیس دادگاه لاهه طی سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل درباره شکایت ایران از آمریکا در این دادگاه گفت : ایران می خواهد تحریم هایی که آمریکا بر ضد ایران اعمال می کند طبق معاهده مودت برداشته شود.
وی افزود : شکایاتی که ایران از آمریکا طرح کرده است می تواند بخشی از معاهده باشد و دادگاه لازم می داند که اعلام کند آمریکا بخشی هایی از معاهده را نقض کرده است .
وی افزود : تحریم معهایی که آمریکا بر ایران تحمیل می کند به خصوص در حوزه کالاهای ضروری از قبیل دارو ، غذا و تسهیلات هوایی
می تواند پیامدهایی ناخوشایندی داشته باشد و در نتیجه موردی اضطراری است.
رییس دادگاه لاهه تاکید کرد : آمریکا باید از هر گونه اختلالی در ارسال کالا از جمله دارو، موادغذایی کشاورزی و تسهیلات هوایی خودداری کند.
وی تصریح کرد : پرداخت ها نیز نباید شامل هیچگونه محدودیتی باشد.

واحد مرکزی خبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: