کد خبر: ۷۸۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۴۲۵
موکب درمانی بیمارستان بانک ملّی ایران در مسیر تردد زائران اباعبدالله الحسین (ع) طی چهار روز پس از استقرار به بیش از هفت هزار نفر زائر، خدمات درمانی و پزشکی شبانه روزی ارائه کرده است.
ارائه خدمات درمانی موکب بیمارستان بانک ملی ایران به بیش از هفت هزار زائربه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملّی ایران، از روز بیست و هشتم تا یکم آبان‌ماه جاری هفت هزار و 300 نفر از زائران اباعبدالله الحسین (ع) از کشورهای مختلف، از موکب درمانی بیمارستان بانک ملی ایران خدمات درمانی و پزشکی دریافت کرده اند.

در این مرکز تاکنون چهار هزار و 155 مرد و سه هزار و 145 زن به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت نمودند.

گفتنی است، تعداد دو دستگاه آمبولانس برای اعزام و انتقال بیماران به مراکز درمانی نجف اشرف در این موکب در حال خدمتگزاری است.

موکب بیمارستان بانک ملی ایران در طریق الحسین (ع) عمود 202 برپاست. تدارکات لازم و ارائه خدمات در این موکب رایگان است و منابع آن از محل هزینه شخصی کارکنان بانک به ویژه کارکنان بیمارستان و پزشکان تامین شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: