
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: در این جلسه یزدانی مدیر استان گفت: در وضعیت کنونی بازار لزوم توجه مستمر و پیگیری روزانه پایانه های pos
فروشگاهی یکی از مهمترین پارامتر های رسیدن به موفقیت شعبه و بازدهی است
بررسی و پایش مستمر پایانه ها و رصد تراکنش های مشتریان مربوط به هر شعبه و
نیز جمع آوری پایانه های کم تراکنش و صفر تراکنش و تخصیص آنها به مشتریان
پر تراکنش و فعال سبب بهره وری هرچه بیشتر دستگاه های موجود خواهد شد،
بطوریکه شاهد کاهش هزینه های نگهداری دستگاه ها و در عوض سودآوری برای بانک
خواهیم بود.
در
ادامه رسائی مقدم معاون استان با بیان اطلاعات و آمار جامعی از فعالیت شعب
در خصوص بانکداری مدرن و جذب منابع در شعب گفت: نباید تاکید شعب فقط به
پرداخت نرخ سود بالا به مشتریان باشد، باید از تمامی ظرفیت ها نظیر
بانکداری مدرن (تلفن بانک، همراه بانک، اینترنت بانک و...) و در ادامه ی آن
بانکداری دیجیتال نهایت استفاده را نمود، بطوریکه مشتریان پس از استفاده
از سرویس های این بانک، تعلق خاطر، سهولت،سادگی و اعتماد به سیستم را
تجربه نمایند.
وی
در ادامه افزود: امروزه یافتن مشتری خوب و نگهداری آن یک هنر محسوب می شود
و انتخاب این گونه مشتریان و پشتیبانی از آنها هدف این مدیریت بوده و
خواهد بود.
در ادامه روسای شعب مشکلات خود را در خصوص پایانه های pos
فروشگاهی مطرح نموده که توسط نماینده شرکت تجارت الکترونیک پارسیان پاسخ
مناسب داده و مقرر شد پیگیری های لازم تا رفع تمامی موانع و مشکلات شعب
ادامه داشته باشد.