
به
گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: محمدرضا سبزواری مدیر منطقه ای بانک ایران زمین با
ارائه آمار و اطلاعات به تشریح عملکرد شعب در 6 ماه گذشته پرداخت و ابراز
امیدواری کرد با ایجاد روحیه وفاق، همبستگی و همدلی و همگام با سایر
همکاران در دستیابی به اهداف از هیچ کوششی فرو گزار نکرده و مصمم تر از
گذشته و با قدرت به حرکت خود ادامه می دهیم.
وی
با اشاره به وضعیت اقتصادی بازار ارز و طلا به رشد شعب درنیمه نخست سال 97
پرداخت و توجه ویژه به مشتریان و شناسائی خواسته های مشتریان را عامل
موثر در حفظ منابع دانست و ظرفیتهای موثر و حجم انبوه قومیتها را از
فرصتهای طلایی هر استان برشمرد و با بیان شاخصهای رقابت، محیط سالم و
پویا را موجب شکوفائی استعدادها و ارتقاء کیفیت عنوان و افزود نرخ سود به
تنهایی ابزار مناسبی برای تجهیز منابع و جلب اعتماد و اطمینان در عموم
جامعه نیست و صرفاً در سایه تلاش و عملکرد هوشمندانه میتوان به موفقیت
پایدار دست یافت.
وی
در ادامه با تشریح سیاست های بانک در دستیابی به اهداف و چشم انداز
بانکداری دیجیتال در افق 1400 به اهمیت آماده سازی زیر ساخت، تبلیغ و آگاه
کردن مشتریان از خدمات متنوع بانکداری الکترونیک بالاخص تنوع ویترین خدمات
بانک در زمینه دارندگان پایانه های فروش و ارائه خدمات در حوزه درگاه
الکترونیک، اینترنت بانک، موبایل بانک، سامانه یاقوت(تلفن بانک) ، صدور
ضمانت نامه ، گشایش اعتبار اسنادی پرداخت و گفت بانک ایران زمین از حیث
ابزار و تجهیزات منابع نسبت به سایر بانک های رقیب در شرایط مناسبی قرار
دارد و توجه همکاران را به جذب منابع ارزان قیمت به خصوص در زمینه افتتاح
حساب جاری برای اشخاص معتبر و ارائه خدمات مطلوب به مشتری و نکاتی در
زمینه برند سازی از طریق این خدمات جلب نمود.
سبزواری
در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در این شرایط حساس هرچند تلاش شعب قابل
تحسین است ولی کافی نبوده و انتظار می رود جزء رتبه های برتر کشور باشیم و
این امر محقق نخواهد شد مگر با برنامه ریزی، تدبیر و اندیشه در امور و به
ویژه انجام هزینه و فایده درخواستهای مشتریان و استفاده از ابزارهای
تحلیلی مانند سامانه داشبورد مدیریتی و سایر ابزارها در جهت شناسایی نقاط
ضعف و برنامهریزی بهمنظور پوشش آن و تقویت نقاط قوت تا در صورت ایجاد
تلاطم و نوسان بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و بهترین وضعیت را
ترسیم نمائیم.