کد خبر: ۷۸۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۳۲۰
همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک ملی ایران در بخش های بانکداری الکترونیک و مطالعات سازمانی با حضور عضو هیأت مدیره بانک و روسای ادارات کل سازمان و روش ها، مدیریت عملیات بانکی و مدیرعامل شرکت سداد برگزار شد.
پایداری هر سازمان وابسته به منابع انسانی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران،  مسعود خاتونی در این همایش با تاکید بر اینکه پایداری و بقای هر سازمان به منابع انسانی آن وابسته است، برنامه ریزی و توجه به برنامه‌های علمی را به منظور ارتقای سطح کیفی منابع انسانی ضروری عنوان کرد.

وی ضمن مهم برشمردن فرآیندها در بانک تصریح کرد: استقرار و اصلاح فرآیندها امری بسیار دشوار و زمان بر بوده که امیدواریم با توجه به اقدامات مستمر انجام شده در آینده نزدیک شاهد آن باشیم.

این عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به این سخن انیشتین که "کسانی که مقلد و دنبال رو هستند، به همان جایگاه الگوی خود می رسند اما افراد خلاق و جسور به جایگاهی می رسند که خودشان می خواهند" از  همکاران خواست تا در این گفته دقت نظر و تعمق داشته و برای رسیدن به اهداف مشخص و سازمانی بانک ملی ایران تلاش کنند.

وی در پایان با اشاره به وضعیت مطلوب اداره امور شعب استان خراسان رضوی، از تلاش های مدیریت و کارکنان این اداره امور شعب قدردانی و اظهار امیدواری کرد که مسائل مطروحه هر چه زودتر مرتفع شود.

همچنین حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک ضمن ارایه گزارش عملکرد این اداره امور شعب، گفت: اکنون برای تمام شاخص‌های عملکردی در استان برنامه ریزی وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: