کد خبر: ۷۸۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۲
مدیرکل سیاست‌ها و مقررات ارزی بانک مرکزی گفت: تمامی نیازهای ارزی خدماتی از هفته آینده درتعداد بیشتری از بانک ها به طور ویژه و به صورت حواله و اسکناس از طریق بانک مرکزی تامین خواهد شد.
بانک مرکزی: تامین تمامی نیازهای ارزی خدماتی مردم از هفته آینده

مدیركل سیاست ها و مقررات ارزی بانك مركزی از تامین همه نیازهای ارزی خدماتی در تعداد بیشتری از بانک‌ها از ابتدای هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک مرکزی، مهدی کسرایی پور گفت: تمامی نیازهای ارزی خدماتی از هفته آینده درتعداد بیشتری از بانک ها به طور ویژه و به صورت حواله و اسکناس از طریق بانک مرکزی تامین خواهد شد.

مدیرکل سیاست‌ها و مقررات ارزی بانک مرکزی افزود: علاوه بر موارد فوق، تخصیص و تامین ارز کالاهای اساسی و دارو از محل منابع بانک مرکزی و سایر کالاها از طریق سامانه نیما بدون وقفه ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: