کد خبر: ۷۸۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۸
‌هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح امامی با ۱۳۰هزار تومان افزایش قیمت به ۴میلیون و ۷۵۱هزار تومان رسید و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نیز با رشد ۵۰ هزار تومانی با قیمت ۴میلیون و ۳۶۰ هزار تومان معامله شد .

در دومین روز پاییز هر گرم طلای 18 عیار با افزایش قیمت به ۴۴۰ هزار تومان رسید و همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امامی به قیمت ۴میلیون و ۷۵۱ هزار تومان معامله شد.

به گزارش  خبرداغ به نقل از خبرآنلاین،‌هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح امامی با ۱۳۰هزار تومان افزایش قیمت به ۴میلیون و ۷۵۱هزار تومان رسید و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نیز با رشد ۵۰ هزار تومانی با قیمت ۴میلیون و ۳۶۰ هزار تومان معامله شد .

سکه ۴ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان شد/ دلار ۱۵هزار و ۴۸۲ تومان

در بازار امروز هر نیم سکه بهار آزادی با ۵۰هزار تومان افزایش قیمت، ۲میلیون و ۳۰۳هزار تومان معامله شد.

سکه ۴ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان شد/ دلار ۱۵هزار و ۴۸۲ تومان

بررسی‌ها نشان می‌دهد که هرگرم طلای ۱۸عیار با ۲۰هزار و ۴۳۰ تومان افزایش به قیمت ۴۴۰هزار تومان رسید و در همین روز طلای ۲۴عیار با ۲۷هزار و ۲۴۰ تومان افزایش با قیمت هرگرم ۵۸۷ هزار و ۳۲۰ تومان معامله شد.

سکه ۴ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان شد/ دلار ۱۵هزار و ۴۸۲ تومان

نگاهی به نرخ ارزهای مختلف در بازار نشان می‌دهد دلار با ۴۷۱تومان افزایش به ۱۵هزار و ۴۸۲ تومان رسیده و یورو نیز با ۵۳۸تومان افزایش با نرخ ۱۸هزار و ۱۵۲تومان معامله شده است. پوند انگلیس نیز با ۶۳۵تومان افزایش به نرخ ۲۰هزار و ۲۲۸تومان در بازار داد و ستد شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت سایر ارزها نظیر درهم امارات،‌لیر ترکیه،‌ یوان چین،‌ دلار کانادا و استرالیا،‌ روپیه هند و ... نیز افزایش داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: