کد خبر: ۷۸۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۷۵
در بازار امروز سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و ۸۵۱ هزار تومان فروخته می‌شود و هر قطعه سکه تمام طرح جدید نیز چهار میلیون و ۶۷ هزار تومان قیمت دارد که نسبت به روز قبل روند کاهشی در پیش گرفته است.
ریزش قیمت در بازار طلا و سکه/ قیمت سکه به ۳ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان رسید

در بازار امروز (یکشنبه) سکه تمام طرح جدید ۱۴۰ هزار تومان نسبت به دیروز کاهش یافته و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۰۰۰ تومان ارزان شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، در بازار امروز سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و ۸۵۱ هزار تومان فروخته می‌شود و هر قطعه سکه تمام طرح جدید نیز چهار میلیون و ۶۷ هزار تومان قیمت دارد که نسبت به روز قبل روند کاهشی در پیش گرفته است.

نیم سکه نیز دو میلیون و ۴۱ هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و ۲۱ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر هر قطعه سکه یک گرمی ۶۱۱ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش چشمگیر قیمت نسبت به روز گذشته، ۳۴۰ هزار و ۸۰۰ تومان در طلافروشی‌ها قیمت دارد. هر مثقال طلای ۱۷ عیار هم یک میلیون و ۴۷۶ هزار تومان فروخته می‌شود.

در بازار جهانی هر اونس طلا نیز ۱۱۹۷ دلار و دو سنت معامله شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: