کد خبر: ۷۸۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۳۲۶
بانک تجارت در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، صد در صد پاسخگو بوده است.
پاسخگویی صددرصدی بانک تجارتبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت، کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب یک جدول، گزارش عملکرد سازمان‌های کشور را منتشر کرد و در جدول مقایسه ای عملکرد دستگاه های متصل به این سامانه، بانک تجارت صد در صد پاسخگو بوده است.

قانون «انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات» مصوب 1387 در راستای ایجاد شفافیت و افزایش پاسخگویی به درخواست‌های دسترسی مردم به اطلاعات مؤسسات عمومی تصویب شده است و به منظور افزایش سرمایه اجتماعی از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می‌شود.

مشتریان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بانکی، آگاهی از خدمات بانک تجارت و برقراری ارتباط با کارشناسان این بانک از طریق سامانه ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره 1554 برای تهران و مراکز استان ها و شماره 02188852200 از سایر شهرها اقدام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: