کد خبر: ۷۸۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۹۵۴
عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی با صدور دو حکم، معاون نظارت بر بانک‌ها و دبیرکل بانک مرکزی را منصوب کرد. به این ترتریب فرشاد حیدری از معاونت نظارت بانک مرکزی برکنار شد.
دو انتصاب در بانک مرکزی / فرشاد حیدری برکنار شد / «حنیفی» معاون نظارت و «طالبی» دبیرکل بانک مرکزی شدند

عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی با صدور دو حکم، معاون نظارت بر بانک‌ها و دبیرکل بانک مرکزی را منصوب کرد.

به گزارش  خبرداغ به نقل از «انتخاب»، بر اساس احکام مذکور، فرهاد حنیفی، به عنوان معاون نظارت بر بانک ها و محمد طالبی به عنوان دبیرکل بانک مرکزی منصوب شدند.

به این ترتیب، فرشاد حیدری از معاونت نظارت بانک مرکزی برکنار شد.

فرهاد حنیفی پیش از این دارای سوابق متعددی در حوزه های مالی و بانکی بوده است که از آن جمله می توان به مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، نایب رییس هیئت مدیره بانک اقتصادنوین، عضو هیئت مدیره بانک پارسیان، مشاور مدیرعامل بانک رفاه و سوابق متعدد دیگر در حوزه های بازار سرمایه اشاره کرد.

وی تحصیل کرده مدیریت مالی در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد است.

همچنین از سوابق محمد طالبی می توان به مدیرعامل صندوق ضمانت سپرده ها، مدیرعامل بانک کشاورزی، عضو شورای عالی بورس، عضو شورای فقهی بانک مرکزی، عضو هیات امنای موسسه عالی آموزش بانکداری ایران و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق اشاره کرد.

وی نیز تحصیل کرده مدیریت مالی در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: