کد خبر: ۷۸۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۲۹۲
همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر، شعبه مجازی بانک پارسیان با هدف افزایش کیفیت خدمات، بهبود جریان کاری وکاهش صف انتظار مشتریان در شعب، به همانند فضای یک شعبه با قابلیت تعامل زنده با کارشناس بانک در بستر ویدیو کنفرانس، شعبه مجازی پارسیا پارسیان به عنوان اولین شعبه مجازی کشور با قابلیت تعاملی بر روی بستر اینترنت راه اندازی شد
شعبه مجازی، ایستگاه کلیدی بانک پارسیان در مسیر بانکداری مدرنبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، لازم به ذکر است با استفاده از این سامانه  مشتریان گرامی می توانند خدماتی فراتر و مطلوب تر از کانال های اینترنت بانک و تلفنبانک دریافت کنند. همچنین مشتریان گرامی می توانند در ساعات اداری از طریق شعبه مجازی پارسیا، عملیات های دریافت مانده حساب، صورتحساب سپرده ها،انتقال وجه داخلی، انتقال وجه پایا و انتقال وجه کارت به کارت را انجام و رسیدهای دریافتی خود را طریق روالهای تصدیق هویت این سامانه هویت سنجی کنند.
شایان ذکر است؛ این سامانه برای کار با موبایل نیز بهینه سازی شده و مشتری می تواند با تمام مرور گرها روی موبایل خود و یا از طریق کامپیوتر شخصی خود از طریق آدرس https://ipbparsia.parsian-bank.ir از امکانات این سامانه استفاده نماید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: