کد خبر: ۷۸۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۳۰۳
در جلسه دویست و سی و هشتم از دوره دهم مجلس شورای اسلامی که در روز چهارشنبه 7 شهریورماه 97 به ریاست علی لاریجانی برگزار شد؛ کلیات لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد و 12 منطقه ویژه اقتصادی جدید تصویب شد.
کلیات لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد و 12 منطقه ویژه اقتصادی جدید تصویب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، در جلسه دویست و سی و هشتم از دوره دهم مجلس شورای اسلامی که در روز چهارشنبه 7 شهریورماه 97 به ریاست علی لاریجانی برگزار شد؛ کلیات لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد و 12 منطقه ویژه اقتصادی جدید تصویب شد.
در این جلسه علی ادیانی نماینده قائم شهر، سید محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر و مجید کیانپور نماینده درود و ازنا به عنوان مخالف سخنرانی کردند.
هم چنین فاطمه سعیدی سخنگوی کمیسیون اقتصادی، محمد فیضی نماینده اردبیل و نمین، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و محمد حسن نژاد نماینده مرند و جلفا هم از این لایحه دفاع کردند. 
مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز در این جلسه حضور داشت. 
نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 7 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه یک فوریتی ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری- صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی با کلیات آن با 127 رأی موافق، 51 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: