کد خبر: ۷۸۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
تعداد بازدید: ۲۷۹
سکه امامی امروز در بازار ۵۴ هزار تومان و سکه بهار آزادی ۴۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.به این ترتیب، سکه امامی با قیمت ۳ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۳ میلین و ۴۵۱ هزار تومان، نیم‌سکه یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۹۱۰ هزار تومان و سکه گرمی ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

قیمت طلا، سکه و انواع ارز‌ها امروز در بازار افزایش پیدا کرد؛ به طوری که سکه ۵۴ هزار تومان، طلا ۲ هزار و ۷۷۰ تومان و یورو ۲۸۶ افزایش قیمت داشت.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سکه امامی امروز در بازار ۵۴ هزار تومان و سکه بهار آزادی ۴۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

به این ترتیب، سکه امامی با قیمت ۳ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۳ میلین و ۴۵۱ هزار تومان، نیم‌سکه یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۹۱۰ هزار تومان و سکه گرمی ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

سکه ۵۴ هزار تومان گران شد/ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار

قیمت طلای ۱۸ عیار نیز در بازار ۲ هزار و ۷۷۰ تومان افزایش یافت؛ به طوری که با نرخ ۲۹۴ هزار و ۱۲۰ تومان فروخته شد.

سکه ۵۴ هزار تومان گران شد/ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار

از سوی دیگر، نرخ دلار در بازار سلیمانیه ۱۰ هزار و ۴۷۰ تومان و در بازار دلار ۱۰ هزارط و ۱۵۰ تومان بود. نرخ یورو نیز در بازار ۱۲ هزار و ۲۱۱ تومان، پوند انگلیس ۱۳ هزار و ۶۰۸ تومان، درهم امارات ۲ هزار و ۸۸۸ تومان و یوان چین یک هزار و ۵۴۹ تومان دیده می‌شد.

سکه ۵۴ هزار تومان گران شد/ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: