کد خبر: ۷۸۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
تعداد بازدید: ۲۹۳
معاون تولید، صادرات و فناوری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از استقرار سامانه کشوری کسب و کار «سککوک» در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد.
استقرار سامانه کشوری کسب و کار «سککوک» در مناطق آزاد و ویژه اقتصادیبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اکبر افتخاری از تازه ترین دستاورد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در راستای حمایت از تولیدکنندگان و بنگاه‌های اقتصادی مستقر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد و گفت: سامانه کشوری کسب و کار «سککوک» در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی رونمایی شد.

وی افزود: تفاهم نامه استقرار این سامانه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امروز شنبه با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به امضاء رسید.

معاون تولید، صادرات و فناوری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ادامه داد: رفع موانع تولید واحدها و بنگاه های تولیدی مستقر در مناطق، کمک به حل مشکل تامین مالی و بهبود مدیریت زنجیره تامین تولید این واحدها از مهم ترین اهداف دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است که استقرار این پلتفرم (سامانه)، تامین کننده این اهداف است.

افتخاری در تشریح ابعاد اکوسیستم و پلتفرم (سامانه) نوین کسب و کار گفت: «سککوک» یا همان سامانه کشوری کسب و کار با بکارگیری روش های نوین مدیریت زنجیره تامین، لجستیک و مالی و مبتنی بر بستر فناوری اطلاعات درصدد است از طریق ابزارهای جاری نظام مالی کشور همانند برات الکترونیکی، معاملات بین بنگاهی را تسهیل و با اتصال به نهادهای اعتبار بخش مانند صندوق های ضمانتی و حمایتی و بانک های معتبر کشور، سبب تسریع در معاملات تجاری بر پایه معاملات اعتباری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: