کد خبر: ۷۷۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۲۹۴
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: این بانک با تمام توان در خدمت مردم و تامین نیازهایشان خواهد بود
دکتر حسین زاده تاکید کرد: بانک ملّی ایران با تمام توان در خدمت مردم و تامین نیازهایشان قرار داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در همایش مسوولان اداره امور شعب و روسای حوزه ها و شعب ممتاز استان اصفهان که با حضور تنی چند از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد ستادی برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های موثر همکاران در آن استان گفت: کشور در شرایط خاصی قرار دارد و کارکنان بانک باید در این شرایط بیش از پیش در کنار مشتریان و نیازهایشان باشند و آنها را مورد حمایت قرار دهند.

وی افزود: بانک ملی ایران یاور روزهای سخت کشور خواهد بود و از همه توان خود برای کمک به اقتصاد و اشتغال استفاده خواهد کرد.

به گفته حسین زاده، مساعدت شعب بانک برای رفع نیازهای بانکی مردم و داشتن اخلاق کاری حسنه با مشتریان، در حال حاضر باید مورد توجه اساسی قرار گیرد.

وی در ادامه شرایط فعلی بانک را مطلوب عنوان کرد و ابراز داشت: بانک ملی ایران در این دو ساله در شرایط آرام و بی تنش در حال پیشبرد اهداف و برنامه های خود است و لذا در اوج اعتماد مردم قرار دارد که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران  امکانات الکترونیک این بانک نظیر بام، بله، بانک آفیسر، ٦٠ و ... را در نظام بانکی بی رقیب دانست و خواستار استفاده کارکنان از این ظرفیت برای تقویت جایگاه بانک شد.

تاکید بر کارمزد محوری، استفاده از ابزارهای موثری نظیر ال سی داخلی، ضمانتنامه و خرید دین، توجه به نظافت و آراستگی شعب، آموزش کارکنان برای خدمات نوین و افتتاح حساب جاری بدون دسته چک از جمله تاکیدات مدیرعامل بانک ملی ایران در این همایش بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: