کد خبر: ۷۷۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۹
بهای انواع مسکوکات طلا امروز (سه شنبه) نیز در بازار افزایش یافت و نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش به سه میلیون و ۴۷۶ هزار تومان رسید.هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۲۵ هزار تومان رشد، سه میلیون و ۲۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان و هر نیم سکه با افزایش ۱۵ هزار تومانی، یک میلیون و ۶۷۶ هزار تومان نرخ گذاری شده است.
رشد قیمت انواع سکه‌های طلا در بازار/ سکه تمام؛ سه میلیون و ۴۷۶ هزار تومان

بهای انواع مسکوکات طلا امروز (سه شنبه) نیز در بازار افزایش یافت و نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش به سه میلیون و ۴۷۶ هزار تومان رسید.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۲۵ هزار تومان رشد، سه میلیون و ۲۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان و هر نیم سکه با افزایش ۱۵ هزار تومانی، یک میلیون و ۶۷۶ هزار تومان نرخ گذاری شده است.

در بازار آزاد، بهای هر ربع سکه با ۷۵۰۰ تومان افزایش، ۸۵۰ هزار تومان و هر سکه گرمی با رشد ۲۵۰۰ تومانی، ۴۵۹ هزار تومان اعلام شده است.

در بازار‌های جهانی بهای هر اونس طلا ۱۲۲۶ دلار و ۳۸ سنت اعلام شده که نسبت به دیروز یک دلار و ۸۰ سنت افزایش نشان می‌دهد؛ هر گرم طلای خام ۱۸ عیار نیز با ۱۰۱۰ تومان افزایش، ۲۷۶ هزار و ۴۶۰ هزار تومان محاسبه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: