کد خبر: ۷۷۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۴۲۸
فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به وجود شایعاتی درباره افزایش قیمت بنزین، گفت: مجلس به هیچ وجه موافق افزایش قیمت هیچ فرآورده ای همانند بنزین و گازوییل و از سوی دیگر قیمت آب و برق نیست.مجلس مخالفت خود را با این اقدام دولت اعلام می کند و به دولت نیز اجازه افزایش قیمت نداده و نمی دهد.
افزایش قیمت بنزین صحت ندارد

رئیس کمیسیون انرژی مجلس، گفت: افزایش قیمت بنزین به هیچ وجه صحت ندارد و در قانون به صراحت اعلام شده که هرگونه افزایش قیمت بنزین ممنوع است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خانه ملت، فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود شایعاتی درباره افزایش قیمت بنزین، اظهارداشت: افزایش قیمت بنزین به هیچ وجه صحت ندارد و در قانون به صراحت اعلام شده که هرگونه افزایش قیمت بنزین ممنوع است.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: دولت نمی تواند خودسرانه قیمت بنزین را افزایش دهد و مجلس با هرگونه افزایش قیمت فرآورده هایی نفتی برخورد می کند. مجلس به هیچ وجه موافق افزایش قیمت هیچ فرآورده ای نیست.

وی ادامه داد: مجلس به هیچ وجه موافق افزایش قیمت هیچ فرآورده ای همانند بنزین و گازوییل و از سوی دیگر قیمت آب و برق نیست.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجلس مخالفت خود را با این اقدام دولت اعلام می کند و به دولت نیز اجازه افزایش قیمت نداده و نمی دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: