کد خبر: ۷۶۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۶۶۹
تولید نفت روسیه در آوریل به ۱۰.۹۷ میلیون بشکه در روز رسید که نسبت به سطح تولید مارس تغییر چندانی نداشت و بالاتر از سهمیه تولید تعیین شده تحت توافق این کشور با اوپک برای محدودیت عرضه بود.
قول روسیه برای پایبندی ۱۰۰ درصدی به توافق اوپک

وزیر انرژی روسیه اظهار کرد این کشور متعهد است به پایبندی ۱۰۰ درصدی به توافق کاهش تولید نفت میان کشورهای اوپک و غیراوپک دست پیدا کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، تولید نفت روسیه در آوریل به ۱۰.۹۷ میلیون بشکه در روز رسید که نسبت به سطح تولید مارس تغییر چندانی نداشت و بالاتر از سهمیه تولید تعیین شده تحت توافق این کشور با اوپک برای محدودیت عرضه بود.

 به نقل از رویترز،پایبندی روسیه به توافق ۹۵.۲ درصد در آوریل در مقایسه با ۹۳.۴ درصد در مارس بود. با این حال تولید بالاتر روسیه با افت تولید سایر اعضای اوپک جبران شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: