کد خبر: ۷۶۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۵۷۱
یازدهمین کنفرانس دو سالانه اقتصاد کشاورزی ایران 18 و19 اردیبهشت ماه با هدف بررسی و تجمیع یافته های جدید پژوهشگران و محققان در حوزه اقتصاد کشاورزی ایران در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
حمایت بانک کشاورزی از برگزاری یازدهمین کنفرانس دو سالانه اقتصاد کشاورزی ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک کشاورزی، در این کنفرانس که در استان البرز برگزار خواهد شد، روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی و جمعی دیگر از مدیران و کارکنان این بانک نیز حضور خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی که از حامیان برگزاری این رویداد علمی در بخش کشاورزی است، با برپایی غرفه و حضور کارشناسان مطلع در طول برگزاری کنفراس ،ضمن معرفی دستاوردها و اطلاع رسانی درباره اقدامات انجام شده در بخش کشاورزی، پاسخگوی مراجعان خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: