کد خبر: ۷۶۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۷۲۴
روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در سفر یک روزه خود به استان اصفهان به اتفاق حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان شاهین شهر ، میمه و برخوار با کشاورزان این منطقه دیدار کرد.
دیدار مدیرعامل بانک کشاورزی با کشاورزان شهرستان برخوار در استان اصفهانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان اصفهان، مدیرعامل بانک کشاورزی در دیدار با کشاورزان ، نخبگان و فعالان بخش کشاورزی در شهر دستگرد برخوار اظهار داشت: در سال 96 بیش از 20 هزار میلیارد تومان منابع جدید وارد بانک کشاورزی شده و برای توسعه بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت کرده ایم؛ هر چند اعتقاد داریم بخش کشاورزی بیش از این میزان به کمک نیاز دارد لیکن در این زمینه توفیق نسبی داشته و تا حدود زیادی از عهده تکالیف خود برآمده ایم.

وی  همچنین با اشاره به عملکرد بانک در توسعه ماشین آلات کشاورزی تصریح کرد: در 2 سال اخیر محدودیت برای خرید ماشین آلات کشاورزی از قبیل تراکتور ، کمباین و ....را  برداشته ایم و کشاورزان با مراجعه به شعب بانک می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

خدارحمی کشاورزان منطقه برخوار را به استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی توصیه کرد و گفت با توجه به شرایط مساعد منطقه برخوار می توانید در اجرای طرح های گلخانه ای و یاگیاهان دارویی از این امکان به وجود آمده که نرخ سود تسهیلات آن نیز 6 درصد است نهایت استفاده را ببرید.

مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن ابراز همدردی  و تاثر از مشکلات کشاورزان گفت: همه ما کم و بیش سرنشین یک کشتی هستیم و نمی توانیم به مشکلات شما بی توجه باشیم. وی افزود:  وقتی کشاورزان درآمد نداشته باشند مسلما در بازپرداخت تسهیلات خود دچار مشکل شده و این مشکل به بانک در وصول منتقل خواهد شد.

خدارحمی در پایان، ضمن سفارش به کشاورزان برای بازپرداخت به موقع تسهیلات ، مساعدت و همراهی در تمدید و تقسیط بدهی کشاورزان را به هر نحو ممکن از برنامه های بانک دانست و گفت : امیدوارم با کمک دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوانیم امکاناتی را فراهم کنیم که مانند 2 سال قبل امسال نیز کشاورزان ازبخشودگی سود تسهیلات بهره مند شوند.

این گزارش می افزاید دراین جلسه حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار از عملکرد بانک کشاورزی و مدیر شعب بانک در استان اصفهان  قدردانی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: