
به گزارش
خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، دکتر حجت اله
صیدی روز پنج شنبه ١٣ اردیبهشت در سفر به استان خوزستان طی بازدیدی از شعب
بندر ماهشهر و شادگان، خدمت رسانی به مردم این استان را فرصتی مغتنم برای
کارکنان بانک صادرات ایران برشمرد و تحقق شعار همیشگی «حق با مشتری است»
در بانک را در گرو خدمات با کیفیت و نوآوری در پاسخگویی به نیازهای مشتریان
خرد و کلان بانک دانست.
دکتر صیدی در این سفر که به همراهی معاون
بازاریابی و شعب بانک به خوزستان سفر کرده بود، موضوعات مختلفی را در
استفاده از ظرفیت های بزرگ اقتصادی این استان مورد توجه قرار داد و با
اشاره به وجود ١٢٦ شعبه بانک صادرات ایران در سطح اين استان پهناور گفت: با
اين گستردگی و پراکندگی شبكه شعب می توان ظرفیت های استان خوزستان در جذب
منابع و ارائه انواع خدمات بانکی را بسیار بالاتر پیش بینی کرد.
مدیرعامل
بانک صادرات ایران ارتقای سطح نفوذ بانک در استان را نیز مورد توجه قرار
داد و تقویت آن را مستلزم اهمیت بیشتر به حوزه نیروی انسانی به خصوص
آموزش، فعالانه تر دانست .
دکتر صیدی در بازدید از شعب و ضمن تکریم
مشتریان، از نزدیک با آنها به گفت و گو پرداخت و با بیان اینکه بانک صادرات
ایران، بانک مردم است، سهولت استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک را مورد
تاکید قرار داد و بهبود کیفیت ارائه این خدمات را یکی از رموز تکریم
مشتریان دانست.
مدیرعامل بانك همچنین ضمن ابراز خرسندي از استقبال
عمومي براي سپرده گذاری و استفاده از خدمات بانک صادرات ايران تاکید کرد و
افزود: مشتریان انتظار دارند هر روز خدمات نوین و با کیفیت بالاتری از این
بانک دریافت کنند، چرا که این اعتماد ثمره سالها تلاش دلسوزانه و بی دریغ
تمامی همکاران بوده و با همت و جدیت، ماندگار شده است.
مدیرعامل بانک
صادرات ایران که در این سفر میهمان مردم خوزستان بود، رسیدگی به امور
کارکنان بانک و مسائل آنها را نیز به عنوان یکی از اولویت های کاری خود مد
نظر قرار داد و دستورات لازم برای حل آنها را صادر کرد.
دکتر صیدی گفت:
بانكداران و همكاران صف به مثابه تلاشگران خط مقدم در شعب بانك هستند که
توجه بيشتر به بهبود وضعيت معیشتی، تقويت سطح تعلق شغلی و انگیزه بالای این
همکاران، مورد تاکید مدیران بانک است.
وی افزود: این قبیل مسائل بدون تردید بر كيفيت فعاليت آنها اثر می گذارد و يكي از عوامل تعيين كننده در تقویت برند بانک است.
دکتر
صیدی تصریح کرد: باید در صیانت و ارتقای برند معتبر بانک صادرات ایران
کوشید. چه بسا ارزش این برند از ١٧٠٠ هزار میلیارد ریال دارایی آن بالاتر
است.
دراین بازدیدها که یک شعبه در شهر شادگان و ٢ شعبه در شهر ماهشهر
را شامل می شد، برای تقویت ساختارهای بانک در خدمت رسانی به ظرفیت های بزرگ
اقتصادی این مناطق دستوراتی به مسوولان شعب داده شد و در عین حال پیگیری
مطالبات نیز مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گرفت.