کد خبر: ۷۶۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
تعداد بازدید: ۲۷۵۱۷
رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران:
باید پذیرفت که دیگر روش های قدیمی و تکراری در بازار ارز کارساز نیست و باید تصمیم قاطعانه گرفته شود و مقدمه این تصمیم اعتراف به اشتباهات گذشته و فعلی است.
دلار در ایران همانند کودک است که در تربیتش کم کاری شدهبه گزارش خبرداغ ، رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق ایران با اشاره به تلاطم بازار ارز در ایران، ارز را به کودکی تشبیه کرد که ناپدری بالای سرش است.
عدنان موسی پور اضافه کرد:
شرایط مناسبی برای رشد و نمو طبیعی این کودک نوپا در گذشته و چه در حال فراهم نبوده لذا متاثر از عوامل محیطی متلاطم و تعریف نشده اطرافش، یاغی و سرکش شده است.
این فرزند بد سرپرست با تربیت ناصحیحش ، هر از گاهی با نمایش حرکات تند و نا مرتبط ، لزره بر اندام تمامی ارکان اقتصادی و غیر اقتصادی خانواده انداخته و پدر به ناچار جهت کاهش تلاطم ایجاد شده و حفظ سکان خانواده، سیلی محکمی نثار این فرزند ناخلف خود می کند. مصوبه اخیر هیات دولت همانند همان سیلی بود که اثرش کوتاه مدت است.
موسی پور افزود: برای کنترل حرکات تند و خطرناک این بچه این سیلی لازم و بجا بود اما آیا با این سیلی و این روش تربیتی این بچه درمان میشود؟ آیا سیلی درمانی روش مناسبی هست؟ آیا این روش تربیتی و کنترلی در این زمان و شرایط جامعه مفید خواهد بود؟ آیا این پدر می تواند همانند برخی پدران چند دولت قبل همواره کمربند بدست، به کنترل اعمال و رفتار فرزندش بپردازد؟
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر افزود :  باید پذیرفت که دیگر روش های قدیمی و تکراری در بازار ارز کارساز نیست و باید تصمیم قاطعانه گرفته شود و مقدمه این تصمیم اعتراف به اشتباهات گذشته و فعلی است.
عدنان موسی پور در خاتمه اضافه کرد: راه درمانی این است که این فرزند باید با دوستان خوب معاشرت داشته باشد و شرایطی فراهم شود که انرژی و پتانسیل ارز در مسیر صحیح و طبیعی استفاده شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: