کد خبر: ۷۶۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۴۲۲
بانک تجارت به ‌مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز با برگزاری مسابقه عکس "حرفه ای ها" به 26 عکس برگزیده، جایزه می دهد.
نوروز 97 حرفه ای باشید به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت، در ایام نوروز 97  این بانک با هدف ایجاد فضای شور و نشاط نوروزی درمیان کاربران فضای مجازی و ایجاد فرصت تعامل بیشتر با دنبال کنندگان صفحات بانک تجارت، مسابقه عکس "حرفه ای ها" را در پیام رسان تلگرام و شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار می کند .

شرکت کنندگان می توانند از یکم لغایت سیزدهم فروردین درکنار افراد حرفه ای که مهارت ویژه ای در شغل و زندگی شان
( آشپز حرفه ای ، راننده حرفه ای ، ورزشکار حرفه ای ، تعمیرکار حرفه ای و ... ) دارند عکس گرفته و در صفحات اجتماعی خود منتشر کنند. از بین عکس های منتشر شده توسط کاربران پس از داوری، 26 عکس برگزیده در روز عید مبعث مقارن با بیست و پنجم فروردین ماه  ، معرفی می شوند.

کاربران درنظر داشته باشند ، انتشار عکس به صورت عمومی به گونه ای که بازدید عکس در تلگرام و پسند( لایک) پست در اینستاگرام قابل مشاهده باشد و درج هشتگ  "# حرفه_ای_ باشید " زیر پست مربوط به عکس برای شرکت در مسابقه
"حرفه ای ها"  الزامی بوده و خلاقیت و رعایت اصول عکاسی از معیارهای اصلی انتخاب عکس های برگزیده است.بانک تجارت در پایان مسابقه" حرفه ای ها " ازطریق صفحات رسمی خود در شبکه ها و پیام رسان های اجتماعی ، مجموعه ای از عکس های ارسالی که از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند را منتشر می کند .

علاقه مندان، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مسابقه به کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام بانک تجارت مراجعه نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: