کد خبر: ۷۶۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۵۲
در آستانه سال نو، چهار عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به همراه مسئولان اداره امور شعب مرکزی تهران ضمن بازدید از واحدهای تابعه این اداره امور شعب و تقدیر از خدمات کارکنان خستگی ناپذیر، رضایتمندی مشتریان را اولویت همه اقدامات بانک اعلام کردند.
بازدید اعضای هیات مدیره از شعب بانک ملی ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک امروز در بازدید از شعب نادری و شعبه نوبهار با کارکنان و مشتریان گفت و گو کرده و توصیه هایی را برای بهبود خدمات رسانی ارائه کرد.

غلامرضا پناهی دیگر عضو هیات مدیره بانک نیز در بازدید از شعبه مبارزان، پایگاه شبانه روزی شهاب ملی در مجاورت این شعبه و همچنین شعبه میدان هفتم تیر از نزدیک با روند خدمات رسانی کارکنان آشنا شد.

همچنین محمود شایان از شعبه ملت بازدید کرد و با مرور خدمات سال گذشته بانک ملی ایران به مشتریان، بر لزوم افزایش سطح رضایت مشتریان از خدمات بانک تاکید کرد.

مسعود خاتونی نیز برای بازدید به شعبه وحدت رفت و ضمن گفت و گو با کارکنان و تقدیر از زحمات آنها، درباره روند امور و ارتقای جایگاه بانک ملی ایران به ویژه در زمینه خدمات الکترونیک راهکارهایی بیان کرد.

در این بازدیدها، از طرف مدیرعامل بانک ملی ایران لوح تقدیر به مدیران و کارکنان واحدها اهدا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: