کد خبر: ۷۶۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۱۱۷۷
به رغم اصرار مسئولان آموزش و پرورش برای دایر بودن مدارس تا ۲۸ اسفند ماه، تعداد زیادی از مدارس کشور چند روزی است که تعطیل شده است و امروز نیز مدارس کشور تعطیل است.
مدارس کشور تعطیل شد/ اصرار مسئولان آموزش و پرورش برای دایر بودن مدارس نتیجه نداد/ فرزندم از روز شنبه تعطیل استبه گزارش خبرداغ،در اسفند ماه و همزمان با نزدیک شدن به آخر سال ۹۶، مسئولان آموزش و پرورش به دفعات اعلام کردند که مدارس کشور باید تا پایان ساعت آموزشی روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه دایر باشند.

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به خبرنگار فارس گفت: «مدارس کشور باید تا روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه دایر باشند».

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش نیز نیمه اسفند ماه امسال گفت: «تأکید مؤکد، مؤکد و مؤکد به همکارانم در مدارس دارم که امسال به هیچ عنوان حتی یک روز زودتر از ایام تعطیلات، نباید مدارس تعطیل شود و بچه‌ها تحصیل را ادامه دهند».

به نظر می‌آید که این توصیه وزیر آموزش و پرورش آویزه گوش تعدادی از مدارس نبوده است و مدارس نه تنها یک روز زودتر بلکه چند روز زودتر از ۲۸ اسفند ماه تعطیل شدند.

مادر یک دانش‌آموز کلاس اولی در منطقه ۱۰ تهران به فارس گفت: فرزندم از روز شنبه تعطیل است و بنده با توجه به اینکه شاغل هستم، او را به مهدکودک سپردم.

وی ادامه داد: مگر مسئولان آموزش و پرورش اعلام نکردند که مدارس تعطیل است پس چرا مدارس را تعطیل کردند؟ چرا کسی به حرف مسئولان گوش نمی‌دهد؟

پدر ۲ دانش‌آموز در منطقه ۹ تهران نیز گفت: مدارس فرزندانم روز چهارشنبه هفته پیش اعلام کردند که اگر کسی از روز شنبه نیاید، غیبت نمی‌زنیم.

وی افزود: وقتی مدرسه چنین چیزی را به دانش‌آموزان می‌گوید معلوم است که آنها ترجیج می‌دهند که مدرسه نروند.
منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
مگه به معلم حقوق میدن که بچه مردم روتااخرین روزنگه داره .حالاصبرکنین ببینین اگه به معلم نرسن وزیاده خواهی کنن.چه بلاهاسرشون میاریم.لعنت بردولتی که به معلم دیده بدکند
احمدی بازنشسته 96
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
وزیر واسه خودش گفت وقتی نمی تونه مطالبات به حق همکاراشو بده پس حرف زیادی نزنه خود معلمین می دونن چه کار کنن .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: