کد خبر: ۷۶۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۳۱۲
بانک ملی ایران در راستای حمایت از تولید و اشتغال در بهمن ماه امسال تسهیلات متنوعی را به بخش های تولیدی و کسب و کار پرداخت کرده است.
تسهیلات حمایتی بانک ملی ایران در بازار اشتغالبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه، بالغ بر نه هزار و 705 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر سازمان های حمایتی از قبیل کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و بنیاد شهید در 65 هزار و 697 فقره پرداخت شده است.

همچنین بانک ملی ایران طی مدت مذکور، تعداد 75 هزار و 479 فقره تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از تولید و اشتغال به ارزش 97 هزار و 657 میلیارد ریال تخصیص داده است.

پرداخت 14 هزار و 767 فقره تسهیلات سرمایه ثابت برای بخش های تولیدی (صنعت، معدن و کشاورزی) به ارزش 16 هزار و 213 میلیارد ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بخش اشتغال بوده است.

این بانک پرداخت تسهیلات حمایتی از کسب و کار و رونق بازار در بخش بازرگانی را نیز در دستور کار قرار داده و در یازده ماه ابتدای سال جاری تعداد 116 هزار و 892 فقره تسهیلات به ارزش 61 هزار و 834 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

همچنین تا پایان بهمن ماه امسال، 683 فقره تسهیلات صادراتی نیز به ارزش دو هزار و 872 میلیارد ریال توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: