کد خبر: ۷۶۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۲۳۵
بازیکن سابق میدلزبورو و عضو فعلی ونکوور به حضور تیمی تحت عنوان تیم ملی سیرالئون در تهران واکنش نشان داد.
ستاره سیرالئونی افشاگری کرد: شرم‌آور است، این تیم ملی ما نیست!به گزارش خبرداغ،تیم ملی فوتبال ایران در حالی امروز به مصاف سیرالئون می رود که اخبار زیادی درباره کیفیت حریف آفریقایی منتشر شده است.

 

 برخی رسانه های آفریقایی اعلام کردند که این تیم، تیم ملی نیست و به نوعی منتخبی از بازیکنان سیرالئونی است که برای انجام یک بازی دور هم جمع شده اند!

 

در همین خصوص  کامارا بازیکن سابق میدلزبورو که اکنون در ونکوور توپ می‌زند به این مسئله واکنش نشان داد و تایید کرد که تیم مذکور، تیم ملی نیست.

 

کامارا نوشت: «این لئونه استارز (لقب تیم ملی سیرالئون) نیست. این تیم ‌ملی ما نیست. یک مشت بازیکن خانگی‌، این گونه تمرین می‌کنند تا فقط خودشان را آماده نگه ‌داند. چون لیگ داخلی نداریم و همانطور که همه می‌دانند شرم‌آور است و اینکه بگوییم این تیم ملی ماست، دروغ است»

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: