کد خبر: ۷۶۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۸۱
نماینده کمیسیون اصل۹۰ بر مراحل بازخوانی جعبه سیاه هواپیما نظارت می‌کند
"جعبه سیاه هواپیمای ATR 72 پرواز تهران- یاسوج که روز یکشنبه، 29 بهمن ماه در ارتفاعات کوه دنا سقوط کرده بود با تلاش و جستجوی کوهنوردان و نیروهای امدادگر پیدا شده است."
جعبه سیاه هواپیمای تهران-یاسوج پیدا شد/تحویل دادستانی می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جعبه سیاه هواپیمای پرواز تهران- یاسوج پیدا شد.

به گزارش خبرداغ ؛ عزیزی فیلی در گفت‌وگو با ایسنا پیدا شدن جعبه سیاه را تایید کرد، افزود: جعبه سیاه هواپیمای ATR 72 پرواز تهران- یاسوج که روز یکشنبه، 29 بهمن ماه در ارتفاعات کوه دنا سقوط کرده بود با تلاش و جستجوی کوهنوردان و نیروهای امدادگر پیدا شده است.

 پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه، 29 بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از رادار خارج و سقوط کرد.

جعبه سیاه تحویل دادستانی می‌شود

بهرام پارسایی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در تماسی که با آقای مهندس فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مدیربحران این استان داشتم ایشان اعلام کرد که دو دستگاه CVR (cockpit voice recorder) و FDR(flight data recorder) که همان جعبه سیاه هواپیماست، در صحت و سلامت کامل یافت شده است. نگرانی ما ضربه دیدن به این دستگاه‌ها بود که خوشبختانه کاملا سالم هستند و تحویل دادستانی می شوند.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ همچنین گفت که کارشناس و در صورت نیاز یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ در بازخوانی این دستگاه‌ها حضور دارند و نظارت کامل خواهند داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: