به گزارش
خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جشنواره که با مشارکت حدود 100 هزار نفر برگزار شد، حدود 19 هزار نفر اعلام کردند که در بانک ملی ایران حساب دارند.
در ادامه، بیش از 16 هزار نفر از مشتریان بانک ملی ایران و بیش از 6800 نفر از کسانی که اساسا مشتری بانک ملی ایران نیستند، این بانک را به عنوان بانک محبوب خود اعلام کرده اند.
همچنین 16 هزار و 400 نفر از مشتریان کنونی بانک ملی ایران به همراه یک هزار و 253 نفر از کسانی که مشتری این بانک نیستند، بانک ملی ایران را به دیگران توصیه کرده اند.
برآیند نتایج به دست آمده از این نظرسنجی نشان می دهد 87 درصد مشتریان بانک ملی ایران و 6.13 درصد غیرمشتریان، این بانک را به عنوان بانک برتر برگزیده اند.
از سوی برگزار کننده این جشنواره نیز هدف نهایی از برگزاری این رویداد اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانکها عنوان شده است، چون مردم بهعنوان شاخص اصلی سنجش کیفیت و عملکرد، مهمترین نقش را در این مسیر ایفا میکنند.
در این جشنواره در خصوص خدمات بانکی از مشتریان بانکها نظرسنجی اینترنتی به عمل آمد.
«آیا از بانک در حوزه آموزش نکات امنیتی و نحوه استفاده از خدمات بانکی راضی هستید؟»، «بیشترین استفاده شما ازکدام یک از خدمات بانک است؟»، «اگر کسی از دوستان یا آشنایانتان بخواهد حساب باز کند، کدام بانک را به او توصیه می کنید؟»، «فارغ اینکه شما در کدام بانک حساب دارید، به نظر شما محبوب ترین بانک در کشور کدام است؟»، «آیا در کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام بانک عضو هستید؟» و «مهمترین دلیل شما برای انتخاب بانک و افتتاح حساب چه بوده است؟» سوالاتی است که در این جشنواره از مخاطبان پرسیده شد.