کد خبر: ۷۶۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۴۹۸
کارشناسان بانک صادرات ایران با پاسخگویی به بیش از ٤٣٧ هزار تماس تلفنی در ١٠ ماه ابتدای سال ٩٦ در مرکز امداد مشتریان (صدای سپهر)، به صورت ٢٤ ساعته و بدون تعطیلی، پشتیبانی کاملی از استفاده کنندگان خدمات متنوع بانک صادرات ایران بعمل آورده اند.
پشتیبانی 24 ساعته در مرکز امداد مشتریان صدای سپهر بانک صادرات ایران
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، کارشناسان مرکز امداد مشتریان بانک صادرات ایران ( صدای سپهر)،  طی ١٠ ماه منتهی به پایان دی ماه ٩٦، ضمن پاسخگویی به بیش از  ٤٣٧ هزار  تماس تلفنی انجام شده(شماره ٠٩٦٠٢)،  با پیگیری کامل سوالات و موارد مطرح شده از سوی مشتریان، تلاش بی وقفه ای در جهت به نتیجه رساندن نظرات، پیشنهادات و موارد مذکور، داشته اند.
بنا براین گزارش، نظرات و مشکلات مشتریان از این طریق به مدیران و مسئولان بانک گزارش شده و نتیجه آن با پیگیری کامل به مشتری ابلاغ می شود.
 علاوه براین، مشتریان بانک طی تماس با این سامانه (صدای سپهر)، از راهنمایی کارشناسان در خصوص نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، همبانک، تلفنبانک، پایانه های فروش، دستگاه خودپرداز، درگاه های خرید اینترنتی، دریافت تسهیلات، انواع سپرده ها، واریز یارانه و مسدودی کارت، پيگيري شارژ هاي ناموفق تلفن همراه، صورتحساب اينترنتي و... بهره برده اند.
شایان ذکر است، بانک صادرات ایران با بیش از ٧٢ میلیون کارت بانکی صادره ( شامل انواع کارت )، قریب به ٣ هزار شعبه و باجه مستقل داخل کشور و بالغ بر ٤٥ میلیون مشتری سهم بزرگی در ارائه خدمات بانکی به مردم کشور دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: