کد خبر: ۷۶۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۳۰۴
پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: پیروزی شاگردان شفر به هیچ عنوان شانسی نبوده است.
پیروزی شاگردان شفر شانسی نبود/ استقلال منطقی و رو به جلو بازی کردبه گزارش خبرداغ ، مهدی پاشازاده در خصوص بازی استقلال  برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نکته جالب این بود که در اصل تیم عربستانی میزبان این مسابقه بود و استقلال امتیاز میزبانی نداشت، اما بازهم شاهد بازی منطقی و تاکتیکی از شاگردان شفر بودیم. بازیکنان استقلال توانستند نبض بازی را در اختیار داشته باشند، از موقعیت‌های خود به درستی استفاده کنند و حتی بعد از زدن گل اول موقعیت‌های خوبی برای زدن گل دوم داشتند که دروازبان الهلال مانع شد. دروازه‌بان الهلال با حرکتی عجیب از زمین مسابقه اخراج شد و این کار را برای استقلال راحت‌تر کرد.


وی افزود: پیروزی شاگردان شفر به هیچ عنوان شانسی نبوده است و باید گفت این برد بر اساس بازی خوب و رو به جلو استقلال بوده است.

پیشکسوت استقلال در خصوص نقاط ضعف استقلال گفت: این تیم در خط دفاع با مشکلاتی رو به رو است و باید بازیکنان این خط با هماهنگی بیشتری با هم کار کنند تا اشتباهات کمتر شود. در خط فوروارد با آوردن مامه تیام این پست بسیار هماهنگ و خوب کار می‌کند و استقلال رو به جلو‌تر شده است.

پاشازاده ادامه داد: استقلال توانایی صعود از گروه خود و پتانسل رسیدن به جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

وی در خصوص تیم خودش، شهرداری شاهین بوشهر اظهار داشت: شاگردانم وضعیت خوبی دارند و در ۱۰ روز گذشته تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و هدف ما صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران است.

 

میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: