کد خبر: ۷۵۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۳۲۸
دکتر طالبیان معاون سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و دکتر حناچی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران و رییس پژوهشکده ی فرهنگ و هنر دانشگاه تهران در اولین روز نمایشگاه شکوه میراث ملی در محل موزه بانک ملی ایران حضور یافتند.
حضور مقامات میراث فرهنگی در نمایشگاه شکوه میراث ملی موزه ی بانک ملی ایران

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر طالبیان و دکتر حناچی ، ضمن بازدید کامل از موزه بانک ملی ایران که در این روزها میزبان سه اثر ملی نیز می باشد طی نشستی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک از تلاش های بانک ملی ایران در حوزه میراث فرهنگی تقدیر و تشکر کرده و تاکید کردند با پتانسیل موجود در این بانک و نگاه مثبتی که مدیران آن به حوزه میراث فرهنگی دارند بستر اقدامات مشترک فراهم بوده و در آینده می تواند از این پتانسیل برای توسعه ی گردشگری در کشور نیز بهره برداری نمود.

طالبیان و حناچی موزه ی بانک ملی ایران را یک اثر ملی و ارزشمند برشمرده و اذعان کردند بازدید از این موزه نمایشی از اقتدار این بانک و همچنین تاریخ غنی بانکداری در ایران است .

شایان ذکر است نمایشگاه شکوه میراث ملی تا 19 بهمن ماه در محل موزه ی بانک ملی ایران برای عموم مردم قابل بازدید می باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: