کد خبر: ۷۵۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: ۳۹۰
بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعي خود و باهدف صيانت از فرهنگ و هنر ملي، از آثار برگزيده يک سال تلاش سينماي ايران در سي و ششمين جشنواره فجر حمايت کرد.
بانک قرض الحسنه مهر ایران حامی سی و ششمین جشنواره فيلم فجربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، سی وششمین جشنواره بين‌المللي فيلم فجر همزمان با جشن‌ هاي سي و نهمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران در سالن مرکز همايش هاي برج ميلاد آغاز به کار كرد و تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.
بانک قرض الحسنه مهرایران با توجه به اهمیت سینما و باور به نقش آفریني اجتماعي آن و باهدف صيانت از فرهنگ و هنر ملي، حمايت از سي و ششمين جشنواره فجر را در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي خود قرار داد.
جشنواره ملی فیلم فجر مهمترین جشنواره سینمايي ايران است که از سال ۱۳۶۱ در تهران برگزار شده است و تاکنون ۳۵ دوره اين جشنواره توسط بنياد سينمايي فارابي با نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شده و امسال سي و ششمين دوره آن اجرا مي ‌شود.
این دوره از جشنواره ملی فیلم فجر با هدف معرفی و تقدير از آثار برگزيده يک سال تلاش سينماي ايران و اعتلاي توليدات ملي از تاريخ ۱۲ بهمن ماه طي مراسمي در سالن مرکز همايش هاي برج ميلاد آغاز به کار کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: