کد خبر: ۷۵۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۹۷۴
پزشکان فدراسیون دوومیدانی ایتالیا که به الکس شوارز، قهرمان پیاده‌روی المپیک کمک کرده‌اند تا مصرف مواد نیروزا را پنهان کند، به دو سال زندان محکوم شدند.
۲ سال زندان برای پزشکان ایتالیایی دخیل در دوپینگ
دو پزشک فدراسیون دوومیدانی ایتالیا که به پنهان کردن دوپینگ قهرمان المپیک کمک کرده‌اند، به دو سال زندان محکوم شدند و هر کدام ۱۰ هزار یورو جریمه شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از   Inside the games، الکس شوارز قهرمان المپیک در رشته پیاده‌روی درالمپیک پکن ۲۰۰۸ مدال طلای پنج کیلومتر را کسب کرد. او در المپیک لندن به دلیل محرومیت حاضر نشد اما در سال ۲۰۱۶ به مسابقه‌ها بازگشت. کمی بعد از بازگشت او به مسابقه‌ها، دوباره نمونه دوپینگ او آزمایش شد و مشخص شد که در نمونه او آنابولیک استروئید وجود دارد. برای او هشت سال محرومیت در نظر گرفته شده و او قصد دارد که به این حکم اعتراض کند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: