کد خبر: ۷۵۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
تعداد بازدید: ۳۸۲
نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پرداخت بیمه صیادان از محل 10 درصدی هدفمندی یارانه‌ها گفت: نباید با آمارهای ناصحیح در حوزه ایجاد اشتغال خودمان را گول بزنیم.

نماینده انزلی: آقای ربیعی خودمان را با آمارهای ناصحیح گول نزنیم/ بلاها بر سرمان آمد تا توانستیم بیمه صیادان را از یارانه‌ها بگیریمحسن خسته‌بند شامگاه چهارشنبه در جلسه مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری و رونق تولید استان گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهار کرد: باید به مدیران استانی و فرمانداران اجازه داده شود تا مشکلات حوزه اشتغال و کارگران را به‌صورت آزادانه بیان کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس؛ وی با بیان اینکه باید آمارهای مربوط به اشتغال در استان به‌صورت شفاف در اختیار نمایندگان قرار بگیرد، افزود: من اصلاً باور نمی‌کنم که در استان 28 هزار فرصت شغلی ایجادشده باشد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات هفتگی خود با مردم حوزه انتخابیه و شنیدن دغدغه‌های آنان گفت: اگر در سطح استان این میزان اشتغال ایجادشده پس چرا اکثر مراجعان به دفتر نماینده شهرستان از جوانان بیکار جویای کار هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید خودمان را گول بزنیم، خاطرنشان کرد: من به‌هیچ‌وجه قبول ندارم که در استان گیلان به این میزان شغل ایجاد شود و این نظر من به‌ هیچ‌ وجه سیاسی نیست و در همه سنوات حضور خود آن را عنوان کرده‌ام.

خسته‌بند با بیان اینکه ربیعی اعلام کرده مسؤول کار در کشور است و مسؤولیتش را پذیرفته، افزود: اینکه گفته می‌شود هرکسی 4 سعات کار داشته شاغل محسوب می‌شود درست است، اما با کمتر از 500 تومان درآمد ماهیانه که این حقوق کفاف یک زندگی فقیرانه هم نمی‌دهد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر اینکه باید برای سرمایه‌گذاران امنیت سرمایه‌گذاری ایجاد کنیم، گفت: همه سرمایه‌گذاران اذعان دارند که ایران بالاترین میزان سوددهی را در دنیا دارد اما با عدم هماهنگی‌ها همه از استان فراری می‌شوند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در گذشته قرار بود 10 درصد بیمه صیادان از یارانه پرداخت شود، گفت: بلاهایی بر سر ما تأمین اجتماعی و اداره کار آورد که ما پس از صدها جلسه و تلفن نتوانستیم این مهم را تحقق ببخشیم و بیمه صیادان را از یارانه بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: