کد خبر: ۷۵۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۴۲۴
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق آمار، بازار معاملات خرید و فروش مسکن در تهران، رشد ۱۰ درصدی داشته است.
افزایش قیمت مسکن در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: حمید رضا عظیمیان در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه افزایش قیمت دلار در بازار مقطعی است و به زودی اصلاح می شود، اظهار کرد: افزایش قیمت دلار در مصالح ساختمانی و دستمزد کارگران اثر گذاشته و این موضوع در بازار مسکن نیز بی تاثیر نبوده است.

وی در ادامه افزود: حباب ایجاد شده نرخ دلار در بازار اقتصادی موقت است، در نتیجه نمی‌توان در مورد اثرگذاری دلار بر واحدهای مسکونی نظر قطعی داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در صورت که قیمت دلار روند افزایشی داشته باشد، قیمت ها در بازار مسکن رشد خواهند داشت.

به گفته وی طبق آمار، بازار معاملات خرید و فروش مسکن در شهر تهران،  رشد ۱۰ درصدی داشته است.

رییس سازمان ملی زمین و مسکن توضیح داد: پرداخت تسهیلات ۲۴۰ میلیون تومانی برای خرید مسکن نقش بسیار موثری در روند بهبود وضعیت بازار مسکن برای زوج های جوان و خانه اولی ها دارد.

عظیمیان تاکید کرد: تسهیلات مسکن در سال های قبل جوابگوی خرید برای متقاضیان نبود، اما این اواخر با رشد چند درصدی آن می‌توان نیاز واقعی متقاضیان را برآورده کرد.

وی در پایان یادآور شد: کاهش نرخ تسهیلات خرید مسکن در بافت های فرسوده به ۶ درصد، نقش موثری در بهبود وضعیت نوسازی بافت های فرسوده دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: