کد خبر: ۷۵۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۳۴۰
دوره آموزشی خاکشناسی و مبارزه با آفات گیاهان و همچنین دوره گزارش نویسی و حقوق مهندسی به منظور ارتقاء دانش و عملکرد دست اندرکاران این دو حوزه در شرکت عمران، آب و خدمات کیش برگزار شد.
برگزاری دو دوره آموزشی با هدف ارتقاء فنی و علمی کارکنان شرکت عمران، آب و خدمات کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دوره آموزشی خاکشناسی و مبارزه با آفات گیاهان 27 و 28 دی با حضور دکتر عبدالرضا داوودی، دکترای اکو فیزیولوژیست زراعت و مدرس ارشد گروه علمی و مسئول مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری تهران در سالن اجتماعات شرکت عمران، آب و خدمات کیش برگزار شد.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی توجه به اهمیت نوع خاک در توسعه و نگهداری فضای سبز جزیره کیش و نیز شناخت و استفاده بهینه از خاک ها در زمینه های مختلف کشاورزی، آب و خاک، دفع فاضلاب ها، پارک و فضای سبز و حفظ محیط زیست، جلوگیری از فرسایش و آلودگی خاک عنوان شده است.

همچنین با توجه به تنوع و سازگار شدن آفات شایع گیاهان در محیط زیست با افزایش آلودگی‌های ناشی از استفاده بی رویه و غیر اصولی از انواع آفت کش ها، ارائه راهکارهای نوین در راستای دفع آفات از دیگر اهداف این دوره آموزشی بود.

همچنین دوره آموزشی گزارش نویسی و حقوق مهندسی جمعه 29 دی با حضور دکتر امیرحسام الدین آرمانپور، مدرس دانشگاه و جمع کثیری از مهندسان ناظر فعال در جزیره کیش، کارشناسان و مهندسین شرکت عمران، آب و خدمات در سالن ابن سینا مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی مرور قوانین و ضوابط مرتبط با ساخت‌وسازهای شهری، بررسی الزامات در تهیه گزارش‌های مرحله‌ای به عنوان تنها سند اثبات صحت وظایف ناظران در بروز حوادث ساختمانی و پرهیز از تناقض‌ گویی با استناد به قوانین و مقررات در گزارش‌های مهندسان ناظر عنوان شده است.

لازم به ذکر است، این دوره های آموزشی به همت واحد آموزش شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با هدف ارتقاء سطح دانش، مهارت و آگاهی کارکنان این شرکت به صورت مستمر و ماهیانه برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: