کد خبر: ۷۵۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
تعداد بازدید: ۲۷۸
انک ملی ایران موفق شد گواهی استاندارد بین المللی ایزو 10002:2014 را که به حوزه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها مربوط است، دریافت کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این گواهی نامه در سومین کنفرانس بین المللی کیفیت با رویکرد بررسی و تبیین روش های دستیابی به خدمات و محصولات که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی و صنایع ایران و فرانسه و با حضور مقامات رسمی و شرکت های صنعتی فرانسوی برگزار شد، به نماینده بانک اعطا شد.

این استاندارد بین المللی در زمینه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها و به عنوان دستورالعملی منطبق بر حقیقت، دقیقا برای این هدف طراحی شده است. استاندارد بین المللی ایزو 10002:2014 به سازمان کمک می کند که بداند تا چه حدی در تشخیص، مدیریت و درک تعامل با شکایت مشتری موفق عمل کرده است.

گواهی استاندارد بین المللی ایزو 10002:2014 به بانک ملی ایران رسید


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: