کد خبر: ۷۵۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۴۵۱
در تذکر شدیدالحن نماینده سبزوار عنوان شد
در حالیکه طرح استیضاح وزیر تعاون با حد نصاب مناسب به هیأت رئیسه رسیده و طبق آین نامه باید اعلام وصول گردد عدم اعلام وصول آن تخلف هیأت رئیسه محسوب می شود.
تخلف علنی هیأت رئیسه در عدم اعلام وصول استیضاح وزیر کارحسین مقصودی نمایند مردم سبزوار، جغتای، جوین و داورزن در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صحن امروز تذکر شدید الحنی را به مسعود پزشکیان که عهده دار ریاست جلسه امروز بود را اعلام داشت. طی تماس خبرنگار خبرداغ با مقصودی و جویا شدن دلیل این اعتراض وی اعلام داشت: متأسفانه آقای پزشکیان خلاف مقررات و بصورت سلیقه ای عمل می کنند و بدون دلیل اعلام وصول استیضاح وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی را اعلام نمی دارند که این صراحتاً خلاف مقررات  است .

به گزارش سرویس سیاسی خبرداغ؛ عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در حالیکه طرح استیضاح وزیر تعاون با حد نصاب مناسب به هیأت رئیسه رسیده و طبق آین نامه باید اعلام وصول گردد عدم اعلام وصول آن تخلف هیأت رئیسه محسوب می شود. بنده طی مذاکراتی که با اعضاء هیآت رئیسه داشتم قاطبه ایشان هم با اعلام وصول این استیضاح موافق بودند و عدم این اعلام وصول شائبه دار را بمصلحت آقایان نمی دانم.

مقصودی در پایان افزود: علی ایحال امروز که بی دلیل درخواست نمایندگان مردم بر زمین ماند و اجرا نشد امیدواریم این استیضاح فردا علام وصول گردد. پس از آنکه پزشکیان مخالفت خود را با اعلام وصول طرح استیضاح ربیعی اعلام کرد برخی از نمایندگان اعتراضاتی را به نایب‌رئیس اول مجلس داشتند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: