کد خبر: ۷۵۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۴۳۸
در پی غرق شدن نفتکش سانچی و جان باختن ۳۲ تن ازهموطنانمان در این حادثه، دکترکورش پرویزیان، رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان، پیام تسلیتی صادر کرد.
رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی جان باختن سرنشینان کشتی نفتکش را تسلیت گفتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان،در پیام دکتر کورش پرویزیان آمده است:





بسم‏ الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه الراجعون
 حادثه جانکاه و دردناک جان باختن سرنشینان رشید، دریادل و خدوم نفتکش سانچی، همه مردم ایران  را محزون کرد.
مجاهدان اقتصادی سخت کوش و گمنام کشور که در طول خدمت فداکارانه خود به کشور عزیز ایران ، مشکلات و سختی‌های بسیاری را به جان خریدند و در خط مقدم جهاد اقتصادی دچار سانحه شدند و مظلومانه و شهادت گونه جان به جان آفرین تسلیم کردندو اینک در میان شعله‌های آتش، جاودانه شدند.
اینجانب به نمایندگی از کارکنان شبکه بانک های خصوصی، با ابراز تالم و تاسف عمیق نسبت به جان باختن شهادت گونه پرسنل نفت کش سانچی، این ضایعه تاسف انگیز را به عموم ملت شریف ایران، به ویژه خانواده‌های شریف و داغدار  صمیمانه تسلیت گفته و برای جان باختگان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: