کد خبر: ۷۵۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۶۱
امید نورافکن، مدافع ملی‌پوش تیم استقلال درخصوص آخرین شرایط این تیم و پیشنهادی که از باشگاه شارلووای بلژیک به او رسیده بود.
نورافکـن: به خاطر شارلووا تمرکز نداشتم!به گزارش خبرداغ ؛امید نورافکن، مدافع ملی‌پوش تیم استقلال درخصوص آخرین شرایط  این تیم و پیشنهادی که از باشگاه شارلووای بلژیک به او رسیده بود.

 

گفتگو با نورافکن را می خوانید:


 ظاهرا شفر با جدایی تو از استقلال مخالفت کرده است؟
همین‌طور است، مسئولان باشگاه چند روز پیش به من اعلام کردند که رقم پیشنهادی شارلووای بلژیک باید بالاتر باشد و به همین علت با جدایی‌ام مخالفت کردند.


 باشگاه شارلووای بلژیک چقدر برای صدور رضایت‌نامه‌ات پیشنهاد داده بود؟
آن‌ها رقمی معادل‌200 هزار دلار به استقلال پرداخت می‌کردند اما در‌نهایت این اتفاق نیفتاد.


 نظر خودت درباره این اتفاق چیست؟
حقیقتا دوست داشتم به فوتبال اروپا بروم و شاید هضم این موضوع که نمی‌توانم چنین پیشنهادی را بپذیرم، برایم سخت بود. دروغ نمی‌گویم زیاد در این یکی، 2 هفته تمرکز نداشتم چون شاید کمتر برای یک بازیکن چنین پیشنهاداتی برسد. به خودم حق می‌دهم که وقتی چنین پیشنهادی برسد، سخت بپذیرم که نمی‌توانم به آن‌جا بروم اما به‌هر حال استقلال مرا به فوتبال ایران معرفی کرده و به این باشگاه مدیون هستم.


 چقدر برای حضور در فهرست نهایی تیم ملی برای خودت شانس قائل هستی؟
شرایط تیم‌ ملی به شکلی است که ما یک روز بعد از بازی‌های لیگ در کمپ تیم ملی ریکاوری می‌کنیم، طبیعتا این نوع تمرینات می‌تواند در آمادگی بازیکنان تاثیرگذار باشد. من تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در فهرست نهایی تیم ملی باشم و خیلی امیدوارم که در بزرگ‌ترین آوردگاه فوتبال در جام‌جهانی حضور داشته باشم، این تمام هدف و انگیزه من است.


 این روزها شفر دوباره تو را به دفاع چپ برده و گویا بار زیادی را در آن سمت تحمل می‌کنی.
من سال گذشته به یک شکل دیگر و در یک پست دیگر به فوتبال ایران معرفی شدم و حالا تقدیر طوری است که در این پست بازی کنم، هیچ زمان عقب نمی‌کشم و دست از تلاش برنمی‌دارم.


 به نظرت رسیدن استقلال به جام حذفی چقدر امکان‌پذیر است؟
ما در ابتدای راه، هدفمان این است که فاصله‌مان را در صدر جدول کم کنیم، هر تیمی که مقابل ما قرار می‌‌گیرد با 2 برابر توانش به مصاف استقلال می‌آید، این یک واقعیت است. از طرفی جام حذفی‌، جامی است که ما باید روی آن خیلی حساب کنیم و فکر می‌کنم رسیدن به این جام برای ما راحت‌تر باشد. در لیگ برتر تمام تلاشمان را تا روز آخر انجام می‌‌دهیم تا در رتبه‌های ابتدایی باشیم و ان‌شا‌‌ا... سهمیه سال آینده لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب کنیم.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: