کد خبر: ۷۵۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۳۷۶
بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای عمل به مسئولیت هاي اجتماعي و با هدف ارائه خدمات مالي به روشندلان، امکان ارايه خدمات بانکي ويژه نابينايان، به منظور تسهيل دسترسي اين قشر از جامعه به خدمات بانكي را در دستور كاري خود قرار داده است.
ارائه خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران به نابینایانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، بانک قرض الحسنه مهرایران با توجه به مسئوليت هاي اجتماعي و اقدامات راهبردي خود براي توانمندسازي نيازمندان جامعه، در گامي ديگر سرويس‌دهي به مشتريان نابينا را در برنامه ريزي هاي خود قرار داده است.
استفاده آسان از امکانات، تجهیزات و خدمات بانکی بدون نیاز به حضور همراه از جمله اهداف راه اندازي اين سامانه براي نابينايان خواهد بود.
بر اساس این گزارش، بنا شده تا این طرح به صورت پایلوت در چند شعبه استان تهران بانک قرض الحسنه مهرايران اجرايي شود که به محض راه اندازي کامل سامانه در شعب مورد نظر اطلاع رساني خواهد شد.
شایان ذکر است، طبق آخرین غربالگری‌هاي به عمل آمده در کشور، قائم‎مقام انجمن نابينايان، از وجود ۱۱۵ هزار نابينا و ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار نفر کم بينا يا دچار اختلال بينايي در كشور خبرداد. اين در حالي است كه نابينايان، تحصيل كرده‌ترين افراد در ميان معلولان به شمار مي‌روند به نحوي كه تعداد نابينايان دانشگاهي در كشور بالغ بر پنج هزار نفر مي باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: