کد خبر: ۷۵۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۴۰۳
اداره کل بازرسی و حسابرسی داخلی بانک قرض الحسنه مهر ايران با اشاره به اهميت رضايت مشتري به عنوان عاملي مهم در موفقيت استراتژي بانکداري در محيط پررقابت امروزي، از افزايش ۷۴ درصدي رضايتمندي مشتريان در سال جاري خبر داد.
افزایش چشمگیر رضایتمندي مشتريان بانک قرض الحسنه مهر ايرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، یکي از عوامل رشد وتوسعه اقتصادي کشورها وجود بانكهايي با كارايي وسلامتي بالاست؛ در اين راستا بانك قرض الحسنه مهر ايران تلاش مي كند تا با ارائه خدمات مطلوب، مطمئن و متناسب بتواند با برآوردن انتظارات و خواسته هاي مشتريان رضايت و وفاداري آنان را فراهم آورد.
این بانک، با ارائه محصولات متنوع، طرح های تسهیلاتي و خدمات بانکداري الکترونيك سعي دارد تا نيازهاي مشتريان خود را درك كرده و هر روز بهتر و بيشتر به كيفيت خدمات خود از طريق بانكداري الكترونيكي بيافزايد.
تولید خدمات جدید مبتنی بر اينترنت، مانند راه اندازي سامانه هاي افتتاح حساب و درخواست تسهيلات آنلاين، بهبود و بروز رساني موبايل بانک و گسترش زيرساخت هاي لازم براي اينترنت بانک، سبب شده است تا مشتريان بتوانند بيشتر امور بانکي خود را بدون حضور فيزيكي به شعب بانك قرض الحسنه مهر ايران انجام دهند.
بررسی گزارش شکایات دریافتي از مشتريان در آذر ماه سال ۱۳۹۶ در سطح کشور، نشان مي دهد که رضايتمندي مشتريان از عملكرد بانك و رعايت اصول مشتري مداري و تكريم ارباب رجوع، نسبت به همين دوره در سال گذشته بالغ بر ۷۴ درصد افزايش داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: