کد خبر: ۷۵۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
تعداد بازدید: ۴۹۱
از اول هم به نظر مي‌رسيد كه بازي پرسپوليس و تراكتورسازي با استقبال گسترده هواداران روبه‌رو شود.
یک شایعه باورنکردنی در مورد ساعت بازی پرسپولیس- تراکتوربه گزارش خبرداغ،از اول هم به نظر مي‌رسيد كه بازي پرسپوليس و تراكتورسازي با استقبال گسترده هواداران روبه‌رو شود.

 

نهايتا نيز چيزي بيش از 60 هزار نفر خودشان را به ورزشگاه رساندند و اين بازي را از نزديك ديدند.

 

البته بازي ديروز مي‌توانست با حضور تعداد بيشتري از تماشاچيان برگزار شود و هرگز عجيب نبود اگر استاديوم آزادي بعد از دربي تهران اين‌بار براي اين بازي پر شود.

 

با اين وجود برگزاري بازي در ساعت 14:30 بسياري از تماشاگران را از حضور در ورزشگاه عاجز كرد.

 

پرسپوليسي‌ها قبل از بازي خواهان تغيير ساعت آن و به تعويق افتادن دوساعته مسابقه بودند اما سازمان ليگ به دلايل مبهمي اين درخواست را نپذيرفت.

 

گفته مي‌شود مشكل سازمان ليگ در زمينه برگزاري بازي زير نور پرژكتورها، مصرف برق بالاي نورافكن‌هاست. ظاهرا اخيرا ورزشگاه آزادي با قبض برق نجومي روبه‌رو شده كه قدرت پرداخت آن را ندارد. بنابراين آقايان راحت‌ترين كار ممكن را انجام دادند و بازي را زير نور آفتاب برگزار كردند!

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: