کد خبر: ۷۵۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۴
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از مسمومیت مادر و فرزندش با گاز مونواکسیدکربن در نهاوند خبر داد.
فوت مادر و فرزند 20 ساله اش بر اثر گازگرفتگیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا:‌ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از مسمومیت مادر و فرزندش با گاز مونواکسیدکربن در نهاوند خبر داد.

مؤمنعلی دارابی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر اظهار کرد: شب گذشته در خیابان ظفری شهر نهاوند یک مادر و فرزند دچار مسمومیت با گازمونوکسید کربن شدند که مادر ۴۰ ساله همراه فرزند پسر 20 ساله‌اش بر اثر در رفتگی لوله بخاری منزل مسکونی و استنشاق گاز مونواکسیدکربن دچار خفگی شده و متأسفانه جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: پزشکی قانونی و مأموران پلیس به همراه نماینده دستگاه قضایی در محل حاضر شدند و بعد از بررسی حادثه اجساد را به سردخانه تحویل دادند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند یادآور شد: در رابطه با این حادثه پرونده‌ای تشکیل شده و در حال بررسی است.

وی خواستار توجه خانواده‌ها به رعایت مسائل ایمنی شد و تصریح کرد: حادثه خبر نمی‌کند اما می‌توان با اندکی آموزش و توجه از بروز خسارت‌های جبران‌ناپذیر جلوگیری کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: