کد خبر: ۷۵۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۳۵۲
شنیده می‌شود باشگاه استرسوندز برای صدور رضایت نامه الحاجی بالای یک میلیارد درخواست کرده که این موضوع توسط یکی از مدیران استقلال تکذیب شد.
درخواست یک میلیاردی «استرسوندز» از استقلال تکذیب شدبه گزارش خبرداغ ، با توجه به اینکه وینفرد شفر سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال در نظر دارد برای نیم فصل دوم سالیوس الحاجی گرو را جذب کند، بر همین اساس شنیده می شود باشگاه استرسوندز برای صدور رضایت نامه این بازیکن رقمی بالای یک میلیارد تومان از آبی ها در خواست کرده است و این موضوع در حالی عنوان شده که یکی از مدیران استقلال این خبر را تکذیب کرد.

 

یکی از مدیران استقلال در این باره گفت: برای جذب الحاجی رقمی برای پرداخت صدور رضایت نامه به دست ما نرسیده است. به طور حتم درصدد هستیم تا این بازیکن را جذب کنیم تا شفر در نیم فصل مشکلی برای بازی های پیش رو نداشته باشد.

 

گفتنی است الحاجی گرو در روزهای آتی به ایران می آید تا بر این اساس مذاکره خود را با استقلالی ها رسمی کند. از طرفی شنیده می شود قرارداد این بازیکن با باشگاه استرسوندز به پایان رسیده و او مشکلی برای عقد قرارداد با استقلال ندارد.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: