کد خبر: ۷۵۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۴۱۶
طبق اعلام كميته تعيين وضعيت بازيكنان در فدراسيون فوتبال، محروميت چهار ماهه مهدي طارمي از روز اول بهمن به پايان مي‌رسد و او از بازي هفته بيست‌ويكم برابر پيكان مي‌تواند براي سرخپوشان به ميدان برود.
25 روز حیاتی پیش روی ستاره پرسپولیس/ اگر خودت را ثابت نکنی...به گزارش خبرداغ،طبق اعلام كميته تعيين وضعيت بازيكنان در فدراسيون فوتبال، محروميت چهار ماهه مهدي طارمي از روز اول بهمن به پايان مي‌رسد و او از بازي هفته بيست‌ويكم برابر پيكان مي‌تواند براي سرخپوشان به ميدان برود. برانكو پيش از اين هم به دفعات نشان داده چه اعتقاد عميقي به طارمي دارد. كافي است نوع برخورد مربي كروات با طارمي و رضاييان را در بازگشت از تركيه به ياد بياوريد؛ جايي كه رامين مدتها نيمكت‌نشين شد، اما طارمي از همان بازي اول به ميدان رفت و از بازي چهارم نيز فيكس شد.

 

 

بنابراين كاملا قابل انتظار است كه با رفع محروميت طارمي، اين بازيكن خيلي زود به تركيب اصلي قرمزها برگردد. به اين ترتيب از بين علي عليپور و گادوين منشا يك نفر بايد جاي خودش را به مهاجم بوشهري بدهد كه با شرايط فعلي محال است آن يك نفر عليپور باشد. عليپور امسال آمار درخشاني در پرسپوليس داشته و با توجه به موفقيت سه ساله زوج او و طارمي، خيلي دور از ذهن است كه برانكو عليپور را نيمكت‌نشين كند.

 

با اين اوصاف گادوين منشا فقط 25روز فرصت خواهد داشت تا با درخشش در تركيب پرسپوليس، جايگاه خودش را در ارنج حفظ كند. او اگرچه در اين فصل پرتلاش و موثر بوده، اما در مجموع فقط سه گل ليگي براي پرسپوليس زده كه اين آمار چنگي به دل نمي‌زند. بنابراين طبيعي است كه در صورت ادامه اين وضعيت، منشا گزينه خالي كردن جا براي طارمي باشد. در اين صورت احتمالا بار ديگر عليپور از محوطه جريمه فاصله مي‌گيرد و به نقش خودش به عنوان مهاجم مكمل برمي‌گردد. اين مساله مي‌تواند به كاهش شانس ادامه حضور عليپور در كورس آقاي گلي هم منجر شود.

 

عليپور امسال توانست با تغيير پست بازي‌اش در پرسپوليس هنر چارچوب‌شناسي‌اش را به رخ بكشد، اما با پايان محروميت طارمي قصه دوباره عوض خواهد شد.

همشهری ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: