کد خبر: ۷۵۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
تعداد بازدید: ۳۲۶
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، از افزایش تعداد امضا طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به بیش از ۱۰۰ تا خبر داد.

مقصودی: امضای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی ۳ رقمی شدحسین مقصودی  از تقدیم طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با بیش از  100 امضا به هیأت رئیسه مجلس خبرداد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خانه ملت؛ عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، با بیان اینکه عدم تحقق وعده‌ها، کوتاهی در رسیدگی به وضعیت کشاورزان و همچنین نارضایتی عدیده کشاورزان محورهای مهم استیضاح وزیر جهاد کشاورزی است، افزود: سیاست های وزیر جهاد کشاورزی در این وزارتخانه مورد تایید نبوده و بی توجهی به تذکرات پی در پی طرح استیضاح از وی را رقم زده است.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و داورزن در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه نمایندگان با هدف دفاع از حقوق کشاورزان، باغداران و دامداران نسبت به امضا استیضاح حجتی اقدام کرده اند، تصریح کرد: امید است بتوانیم در بعد نشارتی به اهداف مدنظر استیضاح دست یابیم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: به طور حتم پس از بررسی لایحه بودجه در مجلس نشست تخصصی استیضاح کنندگان با وزیر جهاد کشاورزری برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: